پروژه آسفالت راه روستایی وزوار همزمان با هفته دولت با حضور شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، داودی فرماندار، فغانی رییس راهداری شهرستان ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا ، اهالی و دیگر مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش نکته آنلاین؛ پروژه آسفالت راه روستایی وزوار همزمان با هفته دولت با حضور غلامرضا شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مهدی داودی فرماندار شهرستان، حسن فغانی رییس راهداری شهرستان ، بخشدار ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا ، اهالی و دیگر مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دولت گفت : به برکت خون پاک شهدای عزیز امروز شاهد پیشرفت و توسعه راه های روستایی هستیم و پروژه راه روستایی وزوار که به عنوان محور مواصلاتی با شهرستان های گلوگاه، بهشهر و بندر گز استان گلستان در ارتباط است به میمنت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد : جای قدرشناسی است از همراهی و همکاری تمامی دست اندرکاران از فرمانداری و راهداری شهرستان گرفته تا شورای اسلامی و دهیاری و اهالی که برای آسفالت جاده مواصلاتی روستای وزوار تلاش داشتند.

مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه با گرامیداشت یاد شهدای دولت  اظهار داشت؛ اجرای این پروژه های ارزشمند مرهون عنایت رؤسای جمهور، دولتمردان، استانداران، نماینده مجلس و مسئولین استانی و شهرستانی و همراهی مردم روستاها بوده است.

حسن فغانی رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گلوگاه نیز هدف از اجرای این پروژه را بهره مندی اهالی این روستا و مسافران از جاده آسفالته مطلوب جهت تردد و ارتباط با جاده اصلی اعلام کرد.

این مسئول اظهار کرد : این پروژه زیر سازی و آسفالت راه روستای وزوار به بندرگز استان گلستان و به طول ۴ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۱۰ونیم میلیارد تومان است که توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده ای و مشارکت و همکاری شورای اسلامی ، دهیار و اهالی اجرا شد.

رییس راهداری شهرستان گلوگاه ضمن قدردانی از همراهی نماینده مجلس ، تلاش های فرماندار شهرستان و حضور مسئولان شهرستان در آیین افتتاح این پروژه از مهندس جهانیان مدیر کل جهادی راهداری استان به جهت نگاه ویژه به روستاهای محروم بخش هزار جریب تشکر کرد.

 

  • برچسب ها
    اخبار مرتبط
    رویداد فرهنگی نود سالگی تنکابن با حضور وزیر گردشگری
    ساری پس از سالها میزبان مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور شد
    نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید مازندران با محوریت اجلاسیه شهدای غریب در اسارت
    دومین جشنواره عسل بابل برگزار می شود
    آیین بزرگداشت یاد و خاطره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه
    غبارروبی مضجع مطهر امام رضا(ع) با حضور رهبر انقلاب+ عکس
    ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه بسته شده است.