افتتاح مرکز نیکوکاری نیکان که صدرصد توسط بازنشستگان کمیته امداد چالوس و نوشهر تاسیس شد.

به گزارش نکته آنلاین ؛ میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران در مراسم افتتاح اولین مرکز نیکوکاری که صددرصد توسط بازنشستگان کمیته امداد چالوس و نوشهر تاسیس شد اظهار داشت: در کمیته امداد بازنشستگی وجود ندارد و راه خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه همیشه باز است.

وی افزود: تجربه خدمت به محرومان و ایتام که سرمایه اجتماعی بزرگ همکاران امدادگر می باشد، یکی از فرصت های بی نظیر اجتماعی است که باید از آن استفاده شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران به شکل گیری مراکز نیکوکاری با محوریت محله اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ مرکز نیکوکاری فعال درسراسر استان و ۲۷۰۰ شبکه نیکوکاری روستایی محله محور در حوزه ها و بخش های،حمایت، اشتغال،درمان،مهارتی،فرهنگی ،مسکن… به مددجویان و نیازمندان خدمات ارائه می دهند.

معافی با اشاره به تاسیس مرکز نیکوکاری نیکان توسط همکاران بازنشسته کمیته امداد نوشهر و چالوس با هدف رفع مشکلات خانواده های نیازمند بیان داشت:عدالت در توزیع منابع ، بازدیدهای میدانی ، تعامل ، وحدت و استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری محلات می تواند درارائه خدمات بهتر و تقویت شبکه احسان و نیکوکاری موثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته مجمع مدیران نیکوکار که متشکل از مدیران بازنشسته کمیته امداد است، به عنوان پشتیبانان امدادی تشکیل شده است.