در دیدار شهردار ساری با وزیر راه و شهرسازی دستور تأمین منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی مرکز استان از سوی فرزانه صادق مالواجرد صادر شد.

به گزارش نکته آنلاین، محمدحسین قبادی شهردار ساری به همراه علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری، معین رضایی کلانتری شهردار کیاسر و دیگر مدیران شهری عصر سه‌شنبه با دکتر فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی پیرامون آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام و شتاب بخشی به روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی مرکز استان دیدار و گفتگو کردند.

بررسی آخرین وضعیت پروژه کنارگذر شمالی ساری (تقاطع‌ سه‌راه جویبار و آب منطقه‌ای)، عملیات تکمیل نهایی احداث پل گلورد، احداث دوربرگردان غیرهمسطح نعل اسبی ساری-قائمشهر (عبور ورودی میدان میوه و تره‌بار ساری)،‌الحاق کوی شفا، سید الشهدا و قرق به محدوده شهر ساری، تأمین اعتبار برای بازسازی خانه‌های تاریخی و بافت تاریخی شهر ساری، تخصیص قیر برای انجام پروژه‌های روکش و آسفالت راه‌های روستایی، شتاب بخشی به عملیات احداث نهایی محور ساری- تاکام و محور تاکام به سمنان، ساماندهی و منظر آرایی مبادی ورودی شهر ساری از مواردی بود که در این دیدار مطرح شد.

در این دیدار مطرح شد تا با توجه به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال و با الگو گیری از سیاست‌های ریاست محترم جمهور، دولت وفاق ملی و خدمتگزار چهاردهم همچون گذشته مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت شهرستان ساری بر مبنای وحدت، همدلی، همراهی، توزیع متوازن اعتبارات و توجه به انجام هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام و برجای‌مانده به نفع مردم در مدت‌زمان کوتاه صورت گیرد.

مقرر شد تا با تخصیص منابع مالی مقتضی ، با دستور وزیر راه و شهرسازی اقدامات مبسوطی پیرامون عملیات تکمیل این پروژه‌ها انجام گیرد