کُلکت روستایی در دل کوهستان از توابع شهرستان گلوگاه که پنج دلیرمرد عرصه ایثار و شهادت را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همزمان با ایام سوگواری و حزن و اندوه پایانی ماه صفر اولین یادواره شهدای این روستا برگزار شد.

به گزارش نکته آنلاین؛ محفل نورانی شهدای روستای کلکت در منطقه کوهستانی هزار جریب شهرستان گلوگاه با حضور مردم انقلابی ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، بخشدار، رییس بنیاد شهید شهرستان ، مسئولین شهرستانی و محلی ، مجموعه شورای اسلامی ، هیات امنا و جوانان بسیجی در مسجد روستا برگزار و از مقام شامخ شهدای سرافراز تجلیل به عمل آمد.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخلاص ، تعهد و ایمان به خدا از ویژگی های بارز شهداست؛ گفت: ما میراث دار شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به سخن رهبر عزیز که بالندگی مملکت در پرتو راه شهدا است افزود : امروز شهدا مشعل دار ما برای پیمودن راه هستند و نقش مهمی در هدایت‌گری جامعه دارند.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی افزود : خدا اراده کرد تا نام این شهیدان زنده بماند که پس از ۴۳ سال عاشقان شهدا در این دیار محروم کوهستان همت کردند تا خالصانه برای این شهدای عزیز چنین محفلی نورانی را برگزار کنند و امروز تکریم از خانواده شهدای عزیز و تکریم مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگان است.

شریعتی عنوان کرد : به برکت برگزاری همین یادواره ها بخش کوهستانی هزار جریب این شهرستان به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کرده است.