رییس اداره برق شهرستان قائمشهر گفت : ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۴ میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان قائمشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نکته آنلاین ؛ قبادی مدیر برق شهرستان قائمشهر در آیین افتتاح این پروژه ها گفت : نصب ترانس و اصلاح شبکه توزیع برق روستای پایین لموک با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نمادین افتتاح شد، و به مناسبت هفته دولت نصب ترانس و اصلاح شبکه روستای شیخ گلی هم افتتاح خواهد شد.

وی اعتبار این پروژه ها را در روستاهای شیخ گلی و پایین لموک بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

مدیر امور برق شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته در ۲۵ روستای شهرستان پروژه رفع ضعف ولتاژ برق انجام شده است و همچنین در سطح شهر قائمشهر هم نسبت به نصب ۱۰ ترانس برق اقدام کرده ایم .

قبادی پروژه های این هفته را در روستاهای قادیکلای بزرگ، پرچیکلا، هفت تن، دیوکلا سفلی، صنم حاجیکلا و گل افشان و کتی سر اعلام کرد و گفت: این پروژه ها در زمینه نصب ترانس ، اصلاح شبکه و نصب ترانسفورماتور بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قائمشهر اقدامات صورت گرفته امسال را در حوزه های احداث شبکه فشار ضعیف و متوسط و ترانس، نصب پایه و اصلاح شبکه و نصب ترانس ، اصلاح و احداث خط ۲۰ کیلوولت، بهسازی شبکه های فرسوده، اصلاح و بازسازی بافت فرسوده روستایی ، خطوط ۲۰ کیلوولت چاه های محوری کشاورزی ، تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ، نصب و اصلاح انشعابات متقاضیان شهری و روستایی و توسعه فیدر و جایگزینی کنتورهای پرمصرف با کنتور هوشمند … اعلام کرد .

قبادی در پایان اعتبار هزینه شده این طرح ها را بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد .