همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در مازندران، آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش نکته آنلاین ؛ استاندار مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید والامقام استان عنوان کرد : دفاع مقدس یک رسانه است که نشان داد به جهان نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر به پیش خواهد رفت‌.

یوسف نوری ادامه داد: دسمن جنگ را آغاز کرده بود تا کار ما را تمام کند اما در دوران دفاع مقدس همه گروه های اجتماعی کنار هم قرار گرفتند که امروز در بهترین چ بالاترین نقطه قرار داریم ، در بعد فناوری های نظامی و زیرساخت ها جزو کشورهای برتر جهان و در حوزه مدیریت نیز اگر به این الگو توجه کنیم، برنده هستیم.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز اظهار کرد : مردم عزیز اطمینان داشته باشند با حضور این نیروهای انقلابی و ایمانی هیچ گزندی به این ایران عزیز وارد نخواهد شد.

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق و هفته وحدت و دفاع مقدس، تقارن این میلاد با هفته دفاع مقدس را ارج نهاد.

امیردریاداردوم آریا شفقت رودسری گفت: ما سربازان ولایت پیرو تدابیر و رهنمودهای داعیانه فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح توانسته ایم آنچیزی را که در حوزه نظامی چه در هوا چه در دریا و چه در زمین نیاز داریم خودمان بسازیم که دستی بسوی اجنبی دراز نکنیم.

ارشد نظامی آجا در استان مازندران افزود : ملت بزرگ ایران اسلامی با قوای مسلح خواب های آلوده نظام سلطه را بر باد داده است و با هدایت های معمار کبیر انقلاب اسلامی و حضور ملت روز به روز نهال نوپای انقلاب تنومندتر شد.