مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: در حال حاضر ۴۵۳ پزشک متعهد، حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

به گزارش نکته آنلاین؛ مدیر کل کمیته امداد مازندران با گرامیداشت سالروز بزرگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک اظهار داشت: پزشکان همواره در مسیر کاهش آلام و شفای بیماران، تلاش زیادی داشته اند و برای قشر آسیب پذیر جامعه نیز نقش موثری ایفا می کنند.

وی با اشاره به مشارکت جامعه پزشکی در طرح اکرام ایتام و محسنین بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۴۵۳ پزشک متعهد حمایت از ۶۶۲۴ فرزند یتیم و محسنین مازندرانی را برعهده دارند.

معافی افزود: ۴۷ دانشجوی پزشکی ، پیراپزشکی و دندانپزشکی تحت حمایت کمیته امداد مازندران هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ۶۰دانشجوی پزشکی و۵ دانشجوی داروسازی تحت حمایت این نهاد فارغ التحصیل شدند گفت: جامعه علمی و تخصصی با حمایت از فرزندان معنوی ، آنها را در مسیر صحیح رشد و بالندگی علمی، فرهنگی و اجتماعی قرار می دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به اینکه ۳۵۳ دانش آموز در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کنند و آینده سازان این مرز و بوم هستند گفت: متخصصان حوزه های مختلف و عموم مردم عزیز می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد ویا با ورود به آدرس ekram.emdad.ir حمایت از فرزندان معنوی را بر عهده بگیرند