مدیر امور شعب قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران از برگزاری چهارمین همایش استانی «قرض نیکو» خبر داد و گفت: مازندران در چند سال متوالی رتبه برتر در حوزه قرض ماندگار را در کشور به خود اختصاص داده است.

احمد سعادت مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت استان مازندران اظهار داشت: با حضور خیرین ، مسئولین استانی و مسئولین کشوری کمیته امداد ،چهارمین همایش ” قرض نیکو ” با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض الحسنه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهرستان فریدونکنار در روز یک شنبه ۱۸ شهریور ماه ساعت ۱۹ برگزار می گردد .

وی هدف از برگزاری این همایش را توسعه سنت نیکوی قرض الحسنه ، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و تقدیر از خیرین نیک‌اندیش که همیشه پیشرو در کمک به نیازمندان بوده‌ و هستند بیان کرد.

مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت مازندران بیان داشت: در این همایش خیرین برگزیده از ۲۳ اداره اجرایی کمیته امداد مازندران حضور دارند که از ۴۰ خیر برگزیده، ۳ اداره اجرایی و همچنین عوامل برنامه لذت لبخند که در ایام ماه مبارک رمضان پخش گردید تقدیر خواهد شد .

سعادت با اشاره به اینکه در این همایش قریب ۲۰۰ نفر از خیرین حضور خواهند داشت گفت: خیرین استان از ابتدای امسال تا کنون نزدیک به ۱۳۵ میلیارد ریال در قرض ماندگار و ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه سپرده گذاری فعالیت داشتند و این استان در چند سال متوالی رتبه برتر در حوزه قرض ماندگار را در کشور به خود اختصاص داده است .

وی خاطر نشان کرد: در این همایش رونمایی از ایجاد اولین کانون حامیان “قرض نیکو” انجام خواهد شد.