نشست اعضای شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی شهرستان‌های استان با حضور "حسین کمالی" مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و "مهدی استادیان" مدیرکل نوسازی مدارس استان امروز صبح در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران”حسین کمالی” مدیر کل آموزش و پرورش استان در این گردهمایی اظهار کرد: شورای موسسان مدارس غیردولتی یک ظرفیت بی‌نظیری است  و اولین نقش آن نقش مشورتی بوده و نقطه اتکا سایر موسسان هستند.

وی افزود:  نظارت بر عملکرد آموزشی، پرورشی، اجرایی و اداری سایر موسسان نیز یکی دیگر از نقش های شورای موسسان مدارس غیردولتی بشمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران باتاکید بر ارتقاء آموزشی و پرورشی مدارس غیر دولتی تصریح کرد: خوشبختانه  با استفاده از ظرفیت‌ها در این بخش اقدامات  خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: باید با برنامه ریزی درست، مناسب، دقیق و مدون ، تجربه، تخصص و مهارت لازم در راستای ارتقاء آموزشی و پرورشی دانش آموزان پیش رفت.

کمالی گفت: باید با وفاق، همدلی،  همکاری و دست در دست یکدیگر  برای پیشبرد اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت و رشد و تعالی دانش آموزان همه تلاش و همت خود را بکار بندیم.