رئیس کمیته امداد چالوس گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون تعداد ۸۵ نفر در دوره های مختلف مهارتی و پایدارسازی کسب و کارها در شهرستان چالوس شرکت کردند که آماده ایجاد شغل گشتند که منتج به توانمندسازی و خودکفایی این افراد می گردد.

احمد عاشوریان مریدانی رییس کمیته امداد چالوس اظهار داشت: طبق تفاهم نامه همکاری دو جانبه کمیته امداد امام خمینی (ره) با سازمان فنی و حرفه ای، آموزش های مهارتی و پایدارسازی کسب و کارها با رویکرد تقویت مهارت های کسب و کار و کارآفرینی صورت می گیرد.

وی افزود: برای عزت بخشی و کرامت بخشی به نیازمندان باید به او عزت نفس بدهیم یعنی او را به این باور برسانیم که شاید در زندگی مشکلی دارد ولی این مشکل گذراست و با اتکای مددجو به توانایی هایش رفع می شود.

عاشوریان بیان داشت: برای این عزت بخشی گام نخست ایجاد انگیزه و باور نسبت به توانمندی فرد است و در گام بعدی شناسایی استعداد و آموزش مهارت باید صورت گیرد که برای آموزش مهارت در حال حاضر همکاری با فنی و حرفه ای وجود دارد که در نتیجه زنجیره اشتغال زایی در چرخه ای منظم تر پیگیری می شود که به تربیت نیروی آموزشی متناسب با سلیقه و نیاز بازارمنطقه خواهد بود.

رئیس کمیته امداد چالوس بیان داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون تعداد ۸۵ نفر در دوره های مختلف مهارتی و پایدارسازی کسب و کارها در شهرستان چالوس شرکت کردند که آماده ایجاد شغل گشتند که منتج به توانمندسازی و خودکفایی این افراد می گردد.

خاطر نشان می شود: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس سیاست تشویقی خود برای کارفرمایان برای اشتغال هر مددجو تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند.