دکتر نوبخت فرماندار مرکز استان در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث نیروگاه زباله سوز ساری گفت : دستگاه‌های نظارتی و قضایی به موضوع و قرارداد زباله‌سوز ساری ورود پیدا کنند و بانیان وضع موجود را به مردم معرفی نمایند.

به گزارش نکته آنلاین ؛ فرماندار ساری در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث زباله سوز ساری گفت: علی رغم تخصیص اعتبارات مناسب(بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان) ملی و استانی در جهت تکمیل نهایی این پروژه اما همچنان شاهد طولانی شدن عمر این پروژه و عدم حصول نتیجه مطلوب هستیم. ‎

مقام عالی دولت در مرکز مازندران در ادامه با بیان اینکه تولید زباله شهرستان ساری حدود ۳۰۰ تن در روز است و لذا اجرا و راه اندازی نیروگاه باید با دغدغه و شتاب بخشی بیشتری انجام گیرد افزود: دستگاه‌های نظارتی و قضایی به موضوع و قرارداد زباله‌سوز ساری ورود پیدا کنند و بانیان وضع موجود را به مردم معرفی نمایند.

رئیس شورای تأمین شهرستان ساری با بیان اینکه در مسیر اجرای قانون و در جهت حفظ منافع مردم و بیت المال با احدی تعارف نداریم افزود: حسب دستور استاندار محترم نسبت به تعیین تکلیف نهایی این پروژه، با ارائه زمانبندی دقیق از جانب سرمایه گذار و پیمانکاران به منظور بررسی اقدامات و فعالیتهای آنان گام برمی داریم.

دکتر محمدعلی نوبخت در پایان تکمیل نیروگاه ۴۵۰ تنی زباله سوز ساری را به عنوان یکی از مهم ترین طرح عمرانی زیست محیطی در مرکز مازندران ذکرکرد و گفت: بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود و ظرفیت نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل نهایی این نیروگاه به شکل مطلوب استفاده خواهیم کرد و بر روند اجرای آن را بصورت میدانی نظارت‌ خواهیم کرد.