حاجیه خانم ساره ولی زاده" مادر شهید والامقام "قربانعلی مسافر" شب گذشته در سن 86 سالگی پس از تحمل یک دوره سخت بیماری دار فانی را لبیک گفته و به فرزندش پیوست.

مادر “بسیجی شهید قربانعلی مسافر” پس از تحمل یک دوره سخت بیماری قلبی به فرزند شهیدش پیوست.

“حاجیه خانم ساره ولی زاده” مادر شهید والامقام “قربانعلی مسافر” شب گذشته در سن ۸۶ سالگی به علت ایست قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) آمل دار فانی را لبیک گفت.
مراسم تشییع پیکر پاک این مادر آسمانی عصر امروز شنبه از ورودی روستای فولادکلا بخش چمستان شهرستان نور به سمت گلزار شهدای روستا تشییع شده و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده می شود.

به گزارش فارس، بسیجی شهید قربانعلی مسافر در سال ۱۳۴۶ در خانواده ای مذهبی و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت در روستای پولادکلا از بخش چمستان شهرستان نور دیده به جهان گشود و در سن ۱۶ سالگی با اعزام به منطقه جنگی مریوان، محور جانوران، روستای طینال در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نایل شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این بسیجی شهید آمده است: پدر عزیزم می‌دانم که بزرگ کردن یک فرزند چقدر سخت است و رنج‌ کشیدی تا یک فرزند بزرگ کنی و مادرم می‌دانم چه شب ها سر گهواره من بیدار بودی تا اینکه گریه نکنم و آرزو داشتی من به شما خدمت کنم و چه آرزویی از این بالاتر که فرزندت را در راه خداوند بدهید، صد آفرین بر تو ای پدر و مادرم که با این همه کاری که کردید و من باید شما را کمک می‌کردم ولی گفته‌اید برو به جبهه و با این حرف شما یک روحیه دیگری به من دادید و با دلی پاک و مشتاقانه به سوی جبهه حرکت کردم.