در راستای تقویت ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، شرکت گاز استان مازندران در سهماهه نخست سال جاری با برگزاری ۱۱ جلسه ملاقات مردمی، میزبان ۱۹۰ نفر از مراجعهکنندگان بود تا مسائل و درخواستهای آنها در حوزه گازرسانی بهصورت تخصصی بررسی و پیگیری شود.
به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: ۱۰ مورد آن بهصورت حضوری در محل اداره مرکزی شرکت و یک جلسه نیز از طریق سامانه سامد در استانداری مازندران انجام شد.
جوادی با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط شفاف با مردم، اظهار داشت: ملاقاتهای مردمی کلید ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه است و این شرکت مصمم به استمرار این ارتباط سازنده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران برگزاری مستمر این جلسات را بخشی از تعهد شرکت به مسئولیت اجتماعی و اعتمادسازی میان مردم و مجموعههای خدمترسان دانست.
در جریان این نشستها، موضوعاتی همچون گازرسانی، امور اشتراکپذیری، مسائل فنی، توسعه شبکه و خدمات پس از نصب مطرح شد و پاسخگویی تخصصی توسط مدیرعامل و مدیران مرتبط صورت گرفت. تمامی درخواستها در چارچوب ضوابط شرکت ثبت و برای رسیدگی به واحدهای مسئول ارجاع شد.
https://nokteonline.ir/?p=121463
Wednesday, 16 July , 2025