بیش از ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۲۱ فوریت های برق در مازندران ثبت شده است .

به گزارش نکته آنلاین ؛ روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ثبت بیش از ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۲۱ فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق مازندران در سه روز گذشته در شهرهای تحت پوشش این شرکت با بیش از یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار مشترک برق خبر داده است. این حجم بی‌سابقه از تماس‌ها که عمدتاً مربوط به گزارش خاموشی‌ها و نوسانات برق بوده، موجب افزایش زمان انتظار برای برخی مشترکان شده است.
شرکت توزیع نیروی برق مازندران ضمن عذرخواهی از هرگونه تأخیر در پاسخگویی، دلیل این موضوع را محدودیت‌های فنی و ظرفیتی سامانه ۱۲۱ در برابر حجم بالای تماس‌ها اعلام کرده است. این شرکت تأکید کرده که تیم‌های عملیاتی و واحدهای پاسخگویی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت برای رسیدگی به درخواست‌ها و رفع مشکلات هستند.

راه‌های جایگزین برای گزارش مشکلات برق و کاهش زمان انتظار

برای تسریع در فرآیند پیگیری و پاسخگویی، از شهروندان گرامی درخواست می‌شود علاوه بر سامانه ۱۲۱، از *اپلیکیشن “برق من”* نیز استفاده کنند. با نصب این اپلیکیشن و ثبت اطلاعات خود در بخش “ثبت خاموشی”، می‌توانید به راحتی مشکل منطقه خود را گزارش داده و **کد رهگیری** دریافت کنید تا از پیگیری همکاران در واحدهای اتفاقات شبکه اطمینان حاصل نمایید.

استفاده از اپلیکیشن “برق من” می‌تواند به طور قابل توجهی به **کاهش ازدحام سامانه ۱۲۱ و تسریع در رفع مشکلات برق** کمک کند