مدیرکل ارتباطات فناوری اطلاعات استان در حاشیه سفر به شهرستان بابل از وضعیت مجموعه های ICT این شهرستان بازدید و دستور رسیدگی سریع به شکایات مردمی مطرح شده در حوزه های مختلف را صادر نمود. به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل […]
مدیرکل ارتباطات فناوری اطلاعات استان در حاشیه سفر به شهرستان بابل از وضعیت مجموعه های ICT این شهرستان بازدید و دستور رسیدگی سریع به شکایات مردمی مطرح شده در حوزه های مختلف را صادر نمود.
به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات فناوری اطلاعات استان با حضور در مجموعه های پست و مخابرات شهر گلوگاه شهرستان بابل ضمن بازدید از واحدهای اداری و دیدار و گفتگو با جمعی از مدیران و پرسنل ادارات شهرستانی به درخواست ها و مشکلات افراد مراجعه کننده در میز ارتباطات مردمی تشکیل شده در شهرهای گلوگاه، خشرودپی و درونکلای شرقی این شهرستان رسیدگی کرد.
اعزی ضمن تاکید بر احصا دقیق مشکلات، درخواست ها و پیشنهادات مراجعات مردمی تصریح کرد: کلیه درخواست ها و شکایات در سامانه سامد ثبت می شود و کسانی که در ساعات اعلام شده موفق به ارائه درخواست ها و شکایات خود نشده اند نیز می توانند مشکلات خود را در حوزه های مختلف از طریق سامانه سامد و مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از طریق سامانه ۱۹۵ ثبت نمایند.
Tuesday, 1 July , 2025