به گزارش نکته آنلاین سید حسین درویشی گفت: ارزشیابی آموزشی فرآیندی مستمر است که از ابتدای شکل گیری روند نیازسنجی و طراحی یک دوره آموزشی آغاز شده و در طول دوره همواره ادامه یافته و نهایتا به یک دوره آموزشی پایان میبخشد و میزان اثربخشی دوره و لزوم تداوم و یا تغییر آن را معین […]
به گزارش نکته آنلاین سید حسین درویشی گفت: ارزشیابی آموزشی فرآیندی مستمر است که از ابتدای شکل گیری روند نیازسنجی و طراحی یک دوره آموزشی آغاز شده و در طول دوره همواره ادامه یافته و نهایتا به یک دوره آموزشی پایان میبخشد و میزان اثربخشی دوره و لزوم تداوم و یا تغییر آن را معین مینماید.
وی ادامه داد: دربرنامه ریزی نظام آموزشی وجود یک نظام ارز یابی از اهمیت خاص برخوردار است، زیرا رشد و تکامل یک نظام آموزشی مستلزم اطلاع از اثربخشی آن نظام و برنامه برنامه ریزی برای اهداف در راستای بهبود اقدا مات آموزشی است. می توان گفت ارزشیابی نقش یک آینه را برای نظام آموزشی ایفا میکند.
درویشی افزود: همزمان با سراسر کشور، ششمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت در ۱۴حوزه مراکز آموزش فنی و حرفهای سطح استان، پنجشنبه ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰۲ با حضور ۱۲۳۶ نفر از داوطلبین برگزار شد.
وی بیان داشت: در این مرحله از آزمون هماهنگ که در رشتههای فنی و خدماتی در قالب تیم سیار روستایی، پادگانهای نیروهای مسلح و زندان و… برگزارشد، داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفهای استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.
این مسئول در مورد اعلام نتایج آزمون عنوان کرد: نتایج آزمون کتبی در طول هفته آینده از طریق سامانه http://www.portaltvto.com و مراکز آموزش فنی و حرفه ای اعلام می گردد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفهای مازندران گفت: شرکت کنندگانی که حداقل نمره ۵۰ را کسب نمایند به آزمون عملی معرفی میشوند و برای قبول شدگان نهایی گواهینامه مهارتی صادر میشود.
Wednesday, 2 July , 2025