تاریخ انتشار :

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: ۱۰ مورد آن به‌صورت حضوری در محل اداره مرکزی شرکت و یک جلسه نیز از طریق سامانه سامد در استانداری مازندران انجام شد.

جوادی با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط شفاف با مردم، اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی کلید ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه است و این شرکت مصمم به استمرار این ارتباط سازنده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران برگزاری مستمر این جلسات را بخشی از تعهد شرکت به مسئولیت اجتماعی و اعتمادسازی میان مردم و مجموعه‌های خدمت‌رسان دانست.

در جریان این نشست‌ها، موضوعاتی همچون گازرسانی، امور اشتراک‌پذیری، مسائل فنی، توسعه شبکه و خدمات پس از نصب مطرح شد و پاسخگویی تخصصی توسط مدیرعامل و مدیران مرتبط صورت گرفت. تمامی درخواست‌ها در چارچوب ضوابط شرکت ثبت و برای رسیدگی به واحدهای مسئول ارجاع شد.



https://nokteonline.ir/?p=121463
https://nokteonline.ir/?p=121463
این مطلب دارای 0 دیدگاه
دیدگاه خود را ثبت کنید
نام* :
ایمیل* :
وبسایت یا وبلاگ :

آخرین اخبار
موضوعات
اعلام وصول مجوز