جوادی با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط شفاف با مردم، اظهار داشت: ملاقاتهای مردمی کلید ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه است و این شرکت مصمم به استمرار این ارتباط سازنده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران برگزاری مستمر این جلسات را بخشی از تعهد شرکت به مسئولیت اجتماعی و اعتمادسازی میان مردم و مجموعههای خدمترسان دانست.
در جریان این نشستها، موضوعاتی همچون گازرسانی، امور اشتراکپذیری، مسائل فنی، توسعه شبکه و خدمات پس از نصب مطرح شد و پاسخگویی تخصصی توسط مدیرعامل و مدیران مرتبط صورت گرفت. تمامی درخواستها در چارچوب ضوابط شرکت ثبت و برای رسیدگی به واحدهای مسئول ارجاع شد.