فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: سامانه تلفنی ۱۲۳، آسان ترین راه دستیابی شهروندان به خدمات شبانه روزی اورژانس اجتماعی است.

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی مازندران با آمادگی کامل و بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم عزیز است تا در این شرایط جدید، حمایت‌های لازم روانی و اجتماعی را ارائه دهد.

بریمانی در ادامه با بیان اینکه بهزیستی همواره بعنوان نهاد متولی حمایت های روانی اجتماعی شناخته می شود، عنوان کرد: اورژانس اجتماعی با حضور تیم‌هایی متشکل از روانشناسان، مددکاران و مشاوران مجرب در سراسر استان آماده ارائه خدمات به مردم است.

وی با اشاره به خدمات حمایتی بهزیستی مازندران، ادامه داد: این تیم‌ها در قالب پایگاه‌های خدمات سیار، خط تلفنی ۱۲۳ و مرکز مداخله در بحران وظایف متعدد و متنوعی از جمله رسیدگی به موارد مداخله فوری در مشکلات خانوادگی، حمایت از زنان و کودکان در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی، افراد دارای معلولیت و سالمندان آزار دیده و ارایه خدمات مشاوره ای و روان درمانی را بر عهده دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با این مسایل از طریق شماره تلفن ۱۲۳، به‌صورت رایگان و شبانه‌روزی با کارشناسان اورژانس اجتماعی ارتباط برقرار کنند و مسائل خود را مدیریت کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی همراه همیشگی مردم است، گفت: حفظ و ارتقای سلامت روان جامعه اولویت ماست است.

وی در پایان افزود: ما در بهزیستی مازندران با بهره گیری از دانش، تخصص و توان علمی کارشناسان به منظور معرفی و ارایه خدمات به گروههای هدف و در دسترس قرار دادن امکانات و خدمات به آنها در پی آن هستیم تا در کوتاه ترین زمان خدمات خود را به مردم و گروههای هدف سازمان ارایه نماییم.