استاندار مازندران، گفت: امروز ایران اسلامی اقتدار، ابهت، امنیت، صلابت و ایستادگی خود را مدیون خون شهدا، صبر و استقامت والدین شهیدان است. ‎

یوسف نوری استاندار مازندران صبح امروز پس از شرکت در نماز عید قربان با حضور در یادمان شهدا به ذکر فاتحه و تجدید عهد و میثاق با گلزار سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

استاندار مازندران پس از ان به دیدار خانواده شهید فرهود جوادی رفت و در این دیدار صمیمانه، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی اقتدار، ابهت، امنیت، صلابت و ایستادگی خود را مدیون خون شهدا، صبر و استقامت والدین شهیدان است.

وی افزود: خداوند در قرآن فرمودند که شهدا برای همیشه زنده هستند و نزد ایشان رزق و روزی دارند، بنابراین معتقدم والدین شهدا افراد بهشتی هستند و روح شهدا همیشه حاضر و ناظرمان است.

نوری تصریح کرد: شهدا شفاعت می کنند و مزار آنها دارالشفاست.

استاندار مازندران، گفت: خداوند به شهدا قدرت شفاعت داده است و هم اکنون بسیاری از مشکلات و گره های کور با نام و یاد شهدا باز می شود.

حاج زمان جوادی، پدر شهید نیروی انتظامی فرهود جوادی، در این دیدار صمیمانه، اظهار کرد: در تاریخ ۶ دی سال ۱۳۵۹ که نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی بود، فرزندم به شهادت رسید