به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت: در سه ماهه امسال حدود 45 هزار تماس با سامانه 141 گرفته شده که از این میان بیش از 15 هزار تماس توسط کارشناسان سالن مانیتورینگ و عملیات این اداره پاسخ […]

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت: در سه ماهه امسال حدود 45 هزار تماس با سامانه 141 گرفته شده که از این میان بیش از 15 هزار تماس توسط کارشناسان سالن مانیتورینگ و عملیات این اداره پاسخ داده شده است.

وی افزود: سامانه تلفن گویای 141 آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

هاشمی با بیان این مطلب که این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد افزود: کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

رئیس اداره مدیریت راههای استان تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه 141 دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی نمایند.

هاشمی خاطر نشان ساخت: اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.141.ir و اپلیکیشن تلفن همراه 141 نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.