محمد علیزاده معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید استان مازندران شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان را در پیامی تسلیت گفت.

به گزارش نکته آنلاین در متن این پیام آمده است ؛

روزهای پایانی اردیبهشت انسان‌های آزاده جهان داغدار شهادت مردی شدند که رویکرد مجاهدانه و ایثارگرانه‌ای را به عنوان بالاترین مسئول اجرایی ایران اسلامی به جهان معرفی کرد.

حضور سران کشورهای مختلف جهان و ارسال پیام‌های تسلیت به مناسبت شهادت این مرد بزرگ نشان از اثر بخش بودن اقدامات آیت‌الله رئیس در نزدیک کردن دل‌ انسان‌های آزاده جهان داشت.

این روزها دنیا تمام قد به احترام این مردم بزرگ ایستاده و به نوعی نبودنش را سلمه‌ای بزرگ برای جهان می‌دانند.

عطوفت، مهربانی، انسان‌دوستی، مجاهدت، ایستادگی، رشادت، خلوص نیت،دلسوزی و از همه مهمتر نوعدوستی آیت‌الله رئیسی برای سخت‌ترین قلب‌ها نفوذ کرده و مظلومیت این شهید حتی دشمنان این دیار را وادار به ادای احترام کرده است.

آیت‌الله رئیسی نماد مظلومیت یک انسان آزاده و در عین حال با صلابت در جهان است که رویکرد تازه‌ای از مدیر ارشد اجرایی را در کشور به جهان صادر کرده است.
این روزها ایران اسلامی داغدار مردی است که با مجاهدت خویش برگ زرینی از مدیریتی جهادی برگرفته از ایثار و شهادت را رقم زده است.

مراسم خاک سپاری آیت‌الله رئیسی در مشهد مقارن شده است با سالروز آزاد سازی  خرمشهر، همان کسانی که روزی الگوی رئیس جمهور فقید بودند.

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

اگر چه سال ها از آن روز ماندگار می گذرد، هنوز هم آن کتاب عظیم حماسه پیش رویمان گشوده است، لیکن حرف ها و کلمات، جملات و سطرهایی دیگر و ترجمانی نو می طلبد،  تا به تأسی از خون های پاک به زمین ریخته شده در آن حماسه “بزرگ” چونان وارثانی شایسته، پیام رسان مفاهیم والای مجاهدت و شهادت به نسل های آینده این ملت و مملکت باشیم.

اینجانب، ضمن پیام تسلیت به انسان‌های آزاده جهان به خاطر شهادت آیت‌الله رئیسی  یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و جامعه هدف  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ملت بزرگ ایران اسلامی سلامتی و سربلندی مسئلت می نمایم.