۳ باند قاچاق چوب در مازندران متلاشی شد

  پرینت
۳ باند قاچاق چوب در مازندران متلاشی شد
شناسه خبر : 13863 | تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ | تعداد دیدگاه : ۰ |
مدیرکل منابع طبیعی مازندران – نوشهر با اشاره به شناسایی و انهدام ۳ باند سازمان‌یافته قاچاق چوب در جنگل‌های این استان گفت: تاکنون چندین نفر شناسایی و دستگیر شدند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر افزود : یک دستگاه کامیون با محموله چوب الات قاچاق از گونه الوار توسکا به حجم حدودی ۲۵ متر مکعب در ساعت ۲ بامداد دوم خرداد ۱۴۰۳ در محور کندوان به سمت تهران توسط مامورین پاسگاه ایست و بازرسی پل اوشن شهرستان چالوس توقیف و محموله قاچاق به نفع دولت ضبط گردید.

وی افزود: در این رابطه فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد

خزائی پول ادامه داد:در عملیات دیگر در شهرستان عباس آباد دپوی چوب آلات قاچاق قاچاقچیان با استفاده از تکنولوژی روز که با حضور و همراهی دادستان محترم شهرستان عباس آباد شناسایی و تعداد ۱۰۳ اصله الوار از گونه راش کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول استان گفت: در همین زمان در شهرستان نوشهر نیز قاچاقچیانی که با دواب مشغول قطع و حمل چوب آلات قاچاق بودند ، که به محض مشاهده نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی از منطقه متواری شده ،که با شناسایی این اخلالگران پرونده قضایی تنظیم و به مرجع قضایی ارسال شد

وی خاطرنشان کرد: چتر حفاظتی یگان حفاظت اداره کل و ادارات منابع طبیعی شهرستان ها در جنگل‌های هیرکانی روز به روز از توسعه و گسترش بیشتری برخوردار خواهد شد و اقدامات حفاظتی، گشت و مراقبت، حضور فیزیکی و نوع مدیریت حاکم بر ‏عرصه‌های جنگلی شبانه روزی می باشد.

مدیر کل منابع طبیعی ضمن اخطار مجدد به اینگونه اقدامات قاچاقچیان چوب که امنیت مردم را هدف قرار داده اند ، اخطار داد ، نیروهای ویژه و یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری سایر دستگاههای امنیتی و انتظامی شبانه روز در حال رصد تحرکات این افراد هستند و در این راه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.

در پایان از همه مردم دلسوز و دوستداران طبیعت انتظار دارد تا هرگونه تجاوز به اراضی ملی و قطع درخت را به شماره های گویای ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع رسانی کنند

برچسب ها
اخبار مرتبط
ضرورت فراهم کردن زیرساخت و امکانات مناسب تیراندازی در استان مازندران
کارت قرمز شرکت توزیع برق غرب مازندران به ۶٩ اداره بدمصرف
آغاز ثبت نام دوره آموزشی رایگان ورزش های روزانه در مازندران
برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان با هدف بررسی سیل جاده چالوس
پروژه نوایی محله فریدونکنار الگوی میدانی تأمین آب اراضی کشاورزی کشور
برگزاری میز خدمت جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه بمناسبت هفته جهاد کشاورزی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


۳ باند قاچاق چوب در مازندران متلاشی شد| اخبار مازندران

۳ باند قاچاق چوب در مازندران متلاشی شد| نکته آنلاین