تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۰/۰۳

شرکت بیمه دی در راستای تحقق اهداف استراتژیک صنعت بیمه و توسعه فروش بیمه‌های زندگی، برنامه آموزشی تخصصی فروش بیمه‌های عمر را با حضور مدیران فنی، مدیران فروش بیمه‌های زندگی و مدیران شعب، به میزبانی ساری برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار نکته آنلاین، محمد کاملی مدیر بیمه دی شعب استان مازندران در حاشیه این مراسم ، با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: این برنامه با هدف توانمندسازی شبکه فروش و ارتقای دانش تخصصی در حوزه بیمه‌های عمر، برای استان‌های شمالی کشور شامل مازندران، گیلان، گلستان و سمنان طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: بیمه‌های عمر به‌عنوان یکی از رشته‌های استراتژیک صنعت بیمه، همواره مورد تأکید رئیس کل بیمه مرکزی بوده و در همایش‌ها و نشست‌های اخیر نیز بر توسعه این محصول راهبردی تأکید ویژه‌ای شده است.

مدیر بیمه دی شعب استان مازندران با بیان اینکه شرکت بیمه دی با رویکردی پیشرو، محصول «عمر بهادار» متصل به صندوق‌های طلا را به‌عنوان یکی از نوآورانه‌ترین محصولات خود معرفی کرده است، گفت: این محصول با هدف حفظ ارزش پول بیمه‌گذاران در شرایط اقتصادی کنونی طراحی شده و جذابیت قابل توجهی برای مشتریان دارد.

کاملی ادامه داد: صندوق بهادار متصل به طلا دارای یک درصد سود تضمینی است؛ به‌گونه‌ای که حتی در صورت کاهش قیمت طلا، بیمه‌گذار متحمل زیان نخواهد شد. همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری این شرکت به‌صورت چندگانه طراحی شده‌اند و مشتریان می‌توانند متناسب با شرایط بازار، سرمایه خود را میان صندوق‌های طلا، مسکن و صندوق‌های کم‌ریسک یا پرریسک جابه‌جا کنند تا به بهترین بازدهی دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر همسویی با حوزه سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول، پوشش‌های بیمه عمر و حوادث را نیز برای بیمه‌گذاران فراهم می‌کند. در همین برنامه، از طرح «وام بیمه» نیز رونمایی شد.

مدیر بیمه دی شعب استان مازندران افزود: شرکت بیمه دی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امکان پرداخت تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه را برای مشتریان خود فراهم کرده است، این وام می‌تواند به‌صورت همزمان برای خرید بیمه‌نامه‌ها، به‌ویژه بیمه عمر بهادار متصل به صندوق طلا، مورد استفاده قرار گیرد

وی در پایان با اشاره به اهمیت افزایش ضریب نفوذ بیمه گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صنعت بیمه در سال‌های اخیر، موضوع ضریب نفوذ بیمه است که بارها از سوی مدیران صنعت و بیمه مرکزی مورد تأکید قرار گرفته است. همچنین شرکت بیمه دی با تمرکز بر آموزش و تربیت مشاوران حرفه‌ای و اجرای برنامه‌های آموزشی مستمر، حتی از مقاطع مدرسه، درصدد افزایش آگاهی عمومی نسبت به بیمه است؛ اقدامی که به افزایش خرید بیمه‌نامه‌ها و در نهایت، تأمین امنیت و آرامش بیشتر برای آحاد جامعه منجر خواهد شد.



https://nokteonline.ir/?p=193443
https://nokteonline.ir/?p=193443
تگ ها
این مطلب دارای 0 دیدگاه
دیدگاه خود را ثبت کنید
نام* :
ایمیل* :
وبسایت یا وبلاگ :

آخرین اخبار