مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مسابقات قرآن عترت و نماز با حضور ۸۱۰ دانش آموز دختر از  سراسر کشور در مقاطع مختلف تحصیلی به میزبانی مازندران برگزار می شود.

به گزارش نکته آنلاین و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ “حسین کمالی” مدیرکل آموزش و پرورش استان در  جلسه کمیته اجرایی چهل و دومین مسابقات قرآن عترت و نماز در دفتر نماینده ولی فقیه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات قرآن عترت و نماز با حضور ۸۱۰ دانش آموز دختر از  سراسر کشور در مقاطع مختلف تحصیلی به میزبانی مازندران برگزار می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته با هم افزایی و همدلی همه کارکنان آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها این مسابقات برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ادامه با بیان اینکه استاندار مازندران رئیس هماهنگی و راهبردی این مسابقات هستند، گفت:خوشبختانه تا کنون ۸۰ درصد کارهای برگزاری  مسابقه پیش رفته است و مابقی اقدامات در حال انجام است تا این مسابقات بنحو شایسته برگزار شود.

کمالی تصریح کرد: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور ۱۵ تا ۱۸ مرداد ماه در مازندران برگزار می شود.

وی افزود: ۸۱۰ نخبه قرآنی کشور با حضور در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای کسب رتبه های برتر بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.